Reclamemakers winnen Cup-a-Soup prijsvraag
Een professioneel reclameduo is de winnaar van de Cup-a-Soup prijsvraag en de f 15.000, zo laat Qineboko weten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Jeroen van der Sluis (freelance creatief) en Joep de Kort (was freelance, onlangs creatief directeur van Publicis geworden) hebben de prijs in ontvangst genomen op het kantoor van Qineboko. Zij bedachten het winnende concept naar aanleiding van de opdracht ‘Bedenk een evenement rond het thema ‘4 uur. Cup-a-Soup.’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid