Overslaan en naar de inhoud gaan

Vorstenbosch kandidaat topfunctie HMG

Ron Vorstenbosch wordt volgens goede bronnen genoemd als de belangrijkste kandidaat voor de functie van directeur marketing bij de Holland…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij zou de portefeuille marketing, inclusief het merkenbeleid van de drie zenders, waaronder Veronica-vervanger ‘Me’, onder zijn hoede krijgen binnen de door Dick van der Graaf geleide raad van bestuur. Vorstenbosch (46), die altijd bij bureaus heeft gewerkt en bekend staat als ervaren merkenbouwer, was tot voor kort chairman bij de Lowe Lintas Groep en voor de fusie ceo van Lowe Kuiper & Schouten. Daarvoor had hij diverse bureaumanagementfuncties in binnen- en buitenland. Van der Graaf laat weten dat er drie kandidaten voor de marketingpositie in de race zijn. Hij ontkent niet dat Vorstenbosch daarbij zit. Maar ‘er is nog geen beslissing genomen over welke kandidaat het wordt’.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in