Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Omroep moet warenhuis worden’

Omroepen die zich in de informatiemaatschappij staande willen houden, moeten gaan functioneren als een supermarkt. Dat zei minister Van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

“De omroep van de toekomst is een warenhuis vol programma's die vanuit een bepaalde visie zijn gemaakt en die op elk moment kunnen worden bekeken of beluisterd”, zei hij. Volgens hem kan een omroeporganisatie als de KRO in de nabije toekomst niet meer fungeren als een 'gebed door de lucht' waar iedereen op hetzelfde moment naar luistert. Het is belangrijk om in te spelen op de individuele wensen van de leden en andere kijkers en luisteraars. Dat kan dankzij de informatie- en communicatietechnologie, zoals het internet, aldus Van Boxtel.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in