‘Omroep moet warenhuis worden’
Omroepen die zich in de informatiemaatschappij staande willen houden, moeten gaan functioneren als een supermarkt. Dat zei minister Van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
“De omroep van de toekomst is een warenhuis vol programma's die vanuit een bepaalde visie zijn gemaakt en die op elk moment kunnen worden bekeken of beluisterd”, zei hij. Volgens hem kan een omroeporganisatie als de KRO in de nabije toekomst niet meer fungeren als een 'gebed door de lucht' waar iedereen op hetzelfde moment naar luistert. Het is belangrijk om in te spelen op de individuele wensen van de leden en andere kijkers en luisteraars. Dat kan dankzij de informatie- en communicatietechnologie, zoals het internet, aldus Van Boxtel.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid