Overslaan en naar de inhoud gaan

Google lanceert calculator voor Mobile Advertising

Google is al enige tijd actief met het Get Mobile-project om de mobiele adoptie door bedrijven te stimuleren. De nieuwe Google Mobile Ad…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Google is al enige tijd actief met het -project om de mobiele adoptie door bedrijven te stimuleren. De nieuwe Google Mobile Ad Calculator geeft je een goed beeld of je mobile campagne voldoende effectief is.

related partner content for mobile comes here

Er zijn diverse berekeningen te maken: In-store, calls, apps, cross-device en mobile site, waarbij je je eigen gegevens kan invullen.

Jason Spero (Head of Mobile Strategy Google) gaf onlangs op Adage aan dat het door matige analytics het lange tijd lastig is geweest om de effectiviteit van mobile advertising te meten, waardoor marketeers het niet aandurfden om hun budget op mobile los te laten. Met de nieuwe calculator en adwords tools hoopt Spero voldoende ROI data genereren, zodat marketeers overtuigd zijn om alsnog mobile advertising in te zetten.

De Mobile Ad calculator is te vinden.

Google heeft ook een video gepubliceerd om via diverse scenes te laten zien wat de waarde van mobiel voor bedrijven kan zijn:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in