Real-time marketing: Oreo versus KitKat


Kent u het verhaal nog van KitKat en sociale media? Dat het merk er nog niet zo goed mee om kon gaan?
Wel, het doet het al wat beter.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSamen met een heuse socialemediaganger als koekjesmerk Oreo was het vorige week in een soort van online gevecht verwikkeld.
KitKat reageerde op een tweet van een chocoladeliefhebber, @Laura_ellenxx, die tweette dat ze wellicht iets te veel van chocolade houdt als ze zowel KitKat als Oreo volgt.
Het chocoladereepmerk zag hierin een uitdaging en tweette:
The fight for @Laura_ellenxx's affections is on. @oreo your move #haveabreak http://twitpic.com/cb1g84
Klaar voor een boter-kaas-eieren gevecht op Twitter.
En Oreo deed mee, en hoe. Het at het kruisje van KitKat op, met als hashtag #GiveOreoABreak.
Oreo-KitKat: 1:0
Leuk gedaan.
Bron Digiday
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid