Overslaan en naar de inhoud gaan

Exclusieve samenwerking Blyk met Vodafone

Gratis mobiele provider Blyk heeft eind juli een exclusieve samenwerking gesloten met Vodafone in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een mobiele telefoniemerk voor jongeren tussen 16 en 24 jaar, gefinancierd door adverteerders. Blyk geeft jongeren de mogelijkheid gratis te bellen en sms'en, in ruil voor contact met een aantal betalende merken.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking van Blyk met Vodafone is in lijn met de strategie van beide bedrijven om 'groei en leiderschap in mobile advertising te realiseren'. 'Samen met Vodafone hebben we de intentie in Nederland een compleet nieuw mediakanaal te bouwen dat wordt gekenmerkt door interactie en loyaliteit', zegt Pekka Ala-Pietilä, medeoprichter en ceo van Blyk. Het merk wordt verantwoordelijk voor de advertentieverkopen en de technologie.

Eric Kip van Blyk Nederland zegt dat de eerste ervaringen in de Nederlandse markt hebben geleerd dat adverteerders Blyk zien zitten. 'We hebben concrete interesse van zowel Nederlandse als internationale adverteerders.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in