Exclusieve samenwerking Blyk met Vodafone


Blyk is een mobiele telefoniemerk voor jongeren tussen 16 en 24 jaar, gefinancierd door adverteerders. Blyk geeft jongeren de mogelijkheid gratis te bellen en sms'en, in ruil voor contact met een aantal betalende merken.
De samenwerking van Blyk met Vodafone is in lijn met de strategie van beide bedrijven om 'groei en leiderschap in mobile advertising te realiseren'. 'Samen met Vodafone hebben we de intentie in Nederland een compleet nieuw mediakanaal te bouwen dat wordt gekenmerkt door interactie en loyaliteit', zegt Pekka Ala-Pietilä, medeoprichter en ceo van Blyk. Het merk wordt verantwoordelijk voor de advertentieverkopen en de technologie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEric Kip van Blyk Nederland zegt dat de eerste ervaringen in de Nederlandse markt hebben geleerd dat adverteerders Blyk zien zitten. 'We hebben concrete interesse van zowel Nederlandse als internationale adverteerders.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid