Overslaan en naar de inhoud gaan

Eijkelenkamp chief synergy officer TMG

Telegraaf Media Groep (TMG) heeft Rob Eijkelenkamp benoemd tot chief synergy officer. Hij wordt verantwoordelijk voor het maximaliseren van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om een interimfunctie, die direct valt onder de raad van bestuur van TMG. Eijkelenkamp is zes jaar werkzaam binnen TMG waarvan de laatste vier jaar als directeur van BasisMedia (uitgever van Sp!ts). Volgende week moet duidelijk worden wie hem opvolgt.

related partner content for mobile comes here

Ad Swartjes, ceo van TMG: ‘Veranderende marktomstandigheden bieden kansen voor het vergroten van ons aandeel in mediaconsumptie door introductie van nieuwe en andere product-/marktcombinaties. Dit laatste én het steeds breder wordende productportfolio van TMG vragen nadrukkelijk om een extra slag in de maximalisering van (interne) synergie-effecten. Daarmee bedoel ik niet alleen synergie-effecten van gedrukte media onderling en van gedrukte media met online media, maar ook de effecten aan zowel de kostenkant als de opbrengstenkant. Uiteindelijke doelstelling is natuurlijk een verbetering van ons rendement.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in