Eijkelenkamp chief synergy officer TMG


Het gaat om een interimfunctie, die direct valt onder de raad van bestuur van TMG. Eijkelenkamp is zes jaar werkzaam binnen TMG waarvan de laatste vier jaar als directeur van BasisMedia (uitgever van Sp!ts). Volgende week moet duidelijk worden wie hem opvolgt.
Ad Swartjes, ceo van TMG: ‘Veranderende marktomstandigheden bieden kansen voor het vergroten van ons aandeel in mediaconsumptie door introductie van nieuwe en andere product-/marktcombinaties. Dit laatste én het steeds breder wordende productportfolio van TMG vragen nadrukkelijk om een extra slag in de maximalisering van (interne) synergie-effecten. Daarmee bedoel ik niet alleen synergie-effecten van gedrukte media onderling en van gedrukte media met online media, maar ook de effecten aan zowel de kostenkant als de opbrengstenkant. Uiteindelijke doelstelling is natuurlijk een verbetering van ons rendement.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid