Overslaan en naar de inhoud gaan

Edet wordt Plenty

Edet Keukenpapier en Edet Easypull staan sinds deze week in de schappen onder een nieuwe naam: Plenty. Edet wc-papier verandert niet van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Producent SCA heeft hiervoor gekozen omdat uit consumentenonderzoek blijkt dat keukenpapier en wc-papier ieder een eigen categorie vertegenwoordigen. Ze hebben verschillende functies, maar staan ook voor andere emotionele waarden en vragen dus om een onderscheidende consumentenbenadering.

Plenty richt zich met name op het snel en makkelijk schoonmaken van allerlei voorwerpen en onderdelen in en om het huis. Edet richt zich op de persoonlijke hygiëne en zacht & sterk wc-papier.

De komende jaren volgen diverse innovaties onder de naam Plenty. De naam is gekozen om de multifunctionaliteit van de producten te benadrukken. Plenty is sinds begin dit jaar .

Mediaondersteuning
De naamsverandering van Edet naar Plenty is in oktober definitief. Dan staat de nieuwe naam op de verpakking. Sinds begin deze week staan er actieverpakkingen in de schappen waarop de naam Plenty wordt aangekondigd. De naamsverandering wordt breed ondersteund door onder meer een reclamecampagne op TV, printuitingen en shoppingpagina’s, een outdoor campagne en aankondigingen op de verpakking gekoppeld aan een consumentenactie.

SCA ontwikkelt, produceert en vermarkt absorberende hygiënematerialen, verpakkingsoplossingen, kranten- en tijdschriftenpapier en hardhout producten.De netto-omzet van bedraagt jaarlijks circa 11 miljard euro. Begin 2009 had SCA rond de 52.000 medewerkers in dienst. SCA aandelen worden verhandeld op de beurzen van Stockholm, Londen en New York.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in