Drivers of Growth
Op 15 mei 2002 vond in het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam het Nima Marketing Congres 2002 plaats onder de titel 'Drivers…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nima-topoverleg: Petra Claessen, directeur Nima-examens , en Alfred Levi, vice-voorzitter van het Nima Goos Eilander (directeur NFO Trendbox) trapt af. Joost Manassen (algemeen
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
directeur Douwe Egberts Nederland) In de wandelgangen. Edwin Jacobs (Managing director SAP Benelux) Marc de Swaan Arons (oprichter EffectiveBrands) Baptiest Coopmans (algemeen directeur IgloMora Groep) met Kees Mijnten Aandachtig publiek Ewald Breunesse (business manager
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSShell Groene Stroom) De sprekers op rij Peter Richmond, de 'uitsmijter' van de dag. Verpozing
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid