Overslaan en naar de inhoud gaan

50.000 aanmeldingen voor Infofilter

De reclamefilter van DMSA loopt volgens de initiatiefnemer goed. In een maand hebben zich 50.000 mensen aangemeld die geen reclame…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal zijn nu 300.000 adressen of telefoonnummers bij de DMSA bekend. De filter beschermt consumenten vooral tegen Nederlandse ongewenste reclame. De branchevereniging streeft er naar om ook internationale 'spam' tegen te houden. ,’Maar DMSA kan geen kracht uitoefenen op buitenlandse bedrijven’', zegt een woordvoerder. De branche-organisatie krijgt geregeld reacties van klanten die bijvoorbeeld nog ongewenste e-mails krijgen.

related partner content for mobile comes here

Op de website kan de consument aangeven via

welk medium hij niet meerbenaderd wil worden. Dit kan voor e-mail, telefoon (vaste en mobiele nummers), sms, post, marktonderzoek en het nabestaandenbestand. De ongeveer zevenhonderd bij de DMSA

aangesloten bedrijven zijn dan verplicht de betreffende klantgegevens uit

hun commerciële bestanden te halen. Consumenten kunnen zich ook telefonisch aanmelden.(ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in