Overslaan en naar de inhoud gaan

Cap Gemini komt met campagne ‘met knipoog’

‘Attentie: hier spreekt de economie. Tot nader order mag er niet meer worden gelachen tijdens kantooruren.’ Deze week is deze campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De achterliggende boodschap van de nieuwe campagne luidt: laat de economie niet met je sollen. Jij bent de baas. Ofwel: ‘Defy The Economy!’ Nederland heeft met de campagne een internationale primeur, Nederland is het eerste land binnen de Cap Gemini Ernst & Young Group dat ‘Defy The Economy!’ lanceert. Later dit jaar volgen andere landen. De campagne start op 29 april met een aantal zogenoemde teasers, bedoeld om de doelgroep van de campagne op te warmen voor 6 mei. Vanaf die dag roept Cap Gemini Ernst & Young organisaties op de economie te trotseren. De teasers bestaan uit korte radiospotjes van 10 seconden en mysterieuze billboards in de Randstad met mededelingen van ‘The Economy’. Van 6 tot en met 12 mei krijgen de billboards een ‘Defy-stamp’, een prominent stempel met daarop de tekst: ‘Defy the Economy!’ en Cap Gemini Ernst & Young als afzender. Ook op de radio en in landelijke dagbladen en tijdschriften wordt vanaf 6 mei duidelijk gemaakt dat de klanten van CGE&Y ‘niet langer afhankelijk hoeven te zijn van de grillen van de economie’. De campagne werd gemaakt door Strawberry Frog.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in