Overslaan en naar de inhoud gaan

Deal Amp.Amsterdam met Universal Music

Startup Amp.Amsterdam, het bureau dat merken en artiesten bij elkaar brengt, heeft een exclusieve overeenkomst getekend met Universal Music…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de overeenkomst met Universal Music Publishing heeft Amp.Amsterdam de beschikking over een schat aan muziek, zegt medeoprichter Joost Haarten. 'Amp.Amsterdam wordt de directe lijn voor merken en bureaus met artiesten en de beste muziek wereldwijd. Met een paar telefoontjes kunnen we al mogelijke deals afsluiten met bijvoorbeeld bands als Coldplay of The xx.'

related partner content for mobile comes here

Amp.Amsterdam bestaat naast Haartsen uit Dagmar Heijmans (onder meer Sellaband) en Simon de Koning (manager Soundscape). De propositie bestaat uit drie onderdelen: sync services, strategie en activatie. Daarnaast is het bureau ook actief in het livesegment en heeft het een studio waar custom made muziek geproduceerd kan worden.

Bron: Entertainment Business.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in