Overslaan en naar de inhoud gaan

De iPad Economie [boek recensie]

Tijdens mijn vakantie heb ik in de zon getracht door de 720 pagina's tellende biografie van Steve Jobs te komen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas is het mij tot op heden nog niet helemaal gelukt. Vooral het begin van het boek is wat langdradig, al zal de Pastis 51 in een brandende Zuid Franse zon ook effect op mijn concentratie vermogen hebben gehad. Dan maar wachten op de .. Deze week ontving ik een nieuw boek: de . Uiteraard niet te vergelijken met de Jobs bio, maar dit boek was wel als tapas weg te lezen.

related partner content for mobile comes here

Digitale veranderingen razen door onze samenleving en scheppen een nieuwe generatie consumenten, maar ook nieuwe termen. In begrijpelijke taal komen diverse digitale trends aan bod zoals: Social recommendations, Battle for livingroom, Gamification, Disruptive technology en Cloud computing. Voor velen onder ons is dat misschien materie waar we al een tijd mee werken, maar de bundeling en bondige uitleg geeft toch meerwaarde. Ook ik betrap mezelf wel eens op het gebruik van termen, die ik soms niet altijd even helder kan uitleggen. Dit boek is kernachtig, begrijpelijk, relevant en zonder jargon, waardoor het voor een breder lezerspubliek goed behapbaar is. In het boek is verder verrijkt met diverse QR codes naar video's over het onderwerp. Tevens is er per een trend een uitspraak van een icoon te lezen, waaronder:
"Overnight the digital age had changed the course of history for our company. Everything we thought was in control no longer was" (Howers Schultz-Starbucks)

"The internet is the Viagra of big business" (Jack Welch - General Electric)

"Innovation is not about gadgets. It's not about eureka moments... It's about continuous evalution" (Gerd Leonhard)

Het boek is hier voor de iPad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in