Overslaan en naar de inhoud gaan

De Beste Social Media gaat verder als The Best Social Media

De groei en bijbehorende (internationale) projecten van het social bedrijf zijn reden voor de nieuwe naam en identiteit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Online media platformen en initiatieven De Beste Social Media, De Beste Social Awards, Studio Broekhuizen, Das Beste Aus Social Media, De Beste Social Podcast en De Beste Social Jobs krijgen een nieuwe naam. Vanaf heden gaan ze verder onder de vlag van moederbedrijf The Best Social, met de slogan ‘we curate, create & celebrate the best of social media’.

related partner content for mobile comes here

Alle projecten vallen onder de volgende drie takken: The Best Social Media, The Best Social Studio en The Best Social Awards. Oprichter Diederik Broekhuizen begon Studio Broekhuizen in 2010 op een zolderkamer. Inmiddels omvat het bedrijf een veertien man sterk team en zeven verschillende media- en bureaumerken. ‘Met al deze projecten ontstond de behoefte om het merk en bedrijf duidelijker te communiceren naar de buitenwereld,’ zegt Broekhuizen,

Vanwege de internationale ambities is besloten om een internationale naam te gaan voeren. ‘We blijven bij onze roots met onze Nederlandse pagina en zullen altijd in het Nederlands blijven communiceren”, belooft Broekhuizen. De missie van het bedrijf blijft hetzelfde: een platform bieden voor bijzondere, grappige, opmerkelijke en creatieve content op social media. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in