Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: creatief solliciteren helpt (niet)

De Communicatie Poll gaat deze keer over opvallen bij het solliciteren. Met honderden reacties op een vacature is dat wel nodig. Hoe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Opvallen doe je met een mooi CV en een steengoede brief. Een creatieve sollicitatie helpt niet!,’ is onze stelling. Wat vind jij?
Eens?, grappig bedoelde creativiteit kan zelfs tegen je werken.
Of oneens?, een goede communicatieprofessional is creatief, en moet dat in CV en brief laten zien.
Ga naar de rechterkolom en stem.

related partner content for mobile comes here

Slecht crisismanagement bij ING
De vorige poll ging over de laatste crisis bij ING. ING heeft deze crisis na storingen bij het internetbankieren totaal verkeerd gemanaged, was onze stelling.
Wat dacht u? ‘Inderdaad!, communicatie en webcare waren niet alert en verspreidden tegenstrijdige boodschappen,’ vond 66 procent (75 mensen) van de 114 bezoekers die hebben gestemd.
‘Onzin!, in deze tijd van sociale media krijg je simpelweg de kans niet om het goed te doen,’ vond de resterende 34 procent (39 mensen).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in