Overslaan en naar de inhoud gaan

Christiano Ronaldo wisselt van lichaam in Nike Euro 2016 commercial

Nike maakt zijn langste film ooit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nike komt met zijn Euro 2016 campagne Spark Brilliance, waarin Christiano Ronaldo en veel andere bekende voetballers in een zes durende film te zien zijn die geïnspireerd lijkt door ‘Freaky Friday’.

Tijdens de wedstrijd Engeland-Portugal botst Ronaldo met een Engelse ballenjongen en zij wisselen van lichaam.  

The Switch duurt 5:57 minuten en is daarmee de langste film die Nike ooit produceerde.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



Bureau: Wieden+Kennedy
Regisseur: Ringan Ledwidge

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in