Overslaan en naar de inhoud gaan

bud.tv dood?

Er is onduidelijkheid over de toekomst van het ooit zo groots aangekondige online tv kanaal van Budweiser: bud.tv. Advertising Age schrijft…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er is onduidelijkheid over de toekomst van het ooit zo groots aangekondige online tv kanaal van Budweiser: . Advertising Age schrijft erover in .

related partner content for mobile comes here

Aanleiding is de opmerking van CEO August Bush IV. Blijkbaar zijn de geschatte kosten van 30-40 miljoen te hoog, ook voor zo'n groot merk in zo'n grote markt. Bud.tv haalt ongeveer 200.000 unique visitors per maand, terwijl de doelstelling 500.000 was. Marketeers ontkennen de quote van Busch en zeggen dat site zeker door gaat.

Geloven jullie in eigen online tv kanalen, beheerd door merken? Heineken.tv? Unilever.tv (oh help, de hele dag Life & Cooking...)

Vind het zelf wel jammer dat zo'n vernieuwende online propositie mislukt. Zal met name liggen in productiekosten. Blijkbaar kan je online streaming video content alleen winstgevend maken als je het quick & dirty doet. De reguliere TV aanpak, met de daarbij behorende productie kwaliteit, moet je loslaten online.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in