Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen gezeur: Marijnissen is een marketeer!

Althans, we vroegen aan de bezoekers van MolBlog of Jan Marijnissen van de SP nu wel of niet een marketeer is. Er kwamen 373 stemmen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een meerderheid van 60 procent vindt Marijnissen gewoon een marketeer. En 40 procent dus niet.

related partner content for mobile comes here

Ik zou zeggen: kom op 6 juni naar en overtuig je zelf. Daar is Marijnissen als een van de genomineerden van de Marketeer of the Year prijs en zal zijn case verdedigen.

De nieuwe poll gaat over Google. Elke week in het nieuws. Een overname hier, een nieuwe dienst daar. Sterkste en meest waardevolle merk op deze aarde.

Wordt het niet wat te veel?

Moeten we niet een beetje bang worden voor de macht van het bedrijf? Voor de inzichten die het kan krijgen (of al heeft) in zoek- en clickgedrag?

Stem!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in