Overslaan en naar de inhoud gaan

Marijnissen als Marketeer

Op 6 juni reiken Tijdschrift voor Marketing, Nima en PIM de Marketeer of the Year prijs 2007 uit. Zoals bekend zijn er drie genomineerden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 6 juni reiken Tijdschrift voor Marketing, Nima en PIM de Marketeer of the Year prijs 2007 uit. Zoals bekend zijn er .

related partner content for mobile comes here

Met name Jan Marijnissen van de SP trok veel aandacht met zijn nominatie. Links en rechts werd er ook getwijfeld of de politicus wel een marketingprijs kan en mag winnen.

Nou, als voorzitter van de jury mag ik er niet te veel over zeggen, maar als we hadden gedacht dat hij de prijs niet verdiende, hadden we hem niet genomineerd. Voor meer informatie moet je echt wachten tot 6 juni op .

Vorige keer was dat , en ik denk dat met de presentaties van de drie genomineerden dit keer ook vuurwerk te verwachten is.

SRM'er Max Kohnstam zegt er vandaag in zijn column in Adformatie ook weer wat over. ('Jan Marijnissen mag die prijs niet winnen!')
En hoewel de meeste critici hun eigen politieke afkeer voor de SP kennelijk moeilijk kunnen loskoppelen van de waardering voor de vakman die Marijnissen toch is, denk ik heel eenvoudig.

Een politicus moet zijn opvattingen ook aan de m/v brengen en als dat op een vernieuwende, succesvolle manier gebeurt, dan verdient dat lof. Marijnissen wil de democratie niet omverwerpen of bepaalde groepen uit de samenleving verwijderen, dus met zijn ethische normen is ook niets mis.

Toch denk ik dat jullie je stem maar moeten laten horen. Is Jan Marijnissen een marketeer? Stem!

Onze vorige poll ging over al die prijzen die deze maanden worden uitgereikt. Ik zit in nogal wat jury's, maar enige prijsinflatie is er wel. Je moet wel echt een sufferd zijn wil je nergens genomineerd zijn.

200 stemmen kwamen er binnen op onze poll. Een krappe meerderheid van 52 procent vindt het vreselijk, want het is gewoon te veel.

48 procent kan er wel mee leven. 18 procent van die groep vindt het gewoon leuk, want de prijsuitreikingen geven de kans tot netwerken. 30 procent vindt dat we niet moeten zeuren en gewoon 1000 prijzen moeten laten bloeien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in