Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips: gelauwerd product verkocht niet

Gisteren tijdens het Hotspot Event over wifi in 't spant in Bussum: Philips met de jongste poging om draadloos verbonden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren tijdens het over wifi in 't spant in Bussum: Philips met de jongste poging om draadloos verbonden consumentenelektronica tot een succes te maken met als voorbeeld .

related partner content for mobile comes here

Ze maken onderdeel uit van de Streamium producenten waarmee Philips nu een paar jaar probeert om video en audioapparatuur draadloos met de computerwereld te verbinden. Philips probeerde die een paar jaar terug samen met KPN en andere telecombedrijven in Europa te verkopen. Nooit meer van gehoord.

Daan Renssen, Director Wireless Music Systems Philips, toonde er live de , bedoeld voor 30-plussers met grote woningen en genoeg geld (prijs: vanaf 1.000 euro).

Vraag uit de zaal: "Wie wil dit nu anno 2007, in de wereld van iPods, oprollende schermen en met de pc als je centrale server?"

Het antwoord van Rensen was een aardige: "Met de eerste Streamium producten wonnen we een regen aan prijzen van deskundigen en journalisten. We waren verguld, maar ze verkochten nauwelijks. Behoeften van consumenten blijken vaak anders te zijn dan wordt vermoed."

Het jongste soort audiosystemen blijkt wel te verkopen; mooi design, simpele bediening en consumentenelektronica voor kopers die even niets willen met computers maar wel al hun cd's willen opslaan en makkelijk beluisteren in het hele huis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in