Overslaan en naar de inhoud gaan

BSH Huishoudapparaten kiest voor Starcom

BSH Huishoudapparaten, onderdeel van de Bosch and Siemens Home Appliances Group, heeft haar mediabelangen ondergebracht bij Starcom…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een bureauselectie waaraan drie fullservice mediabureaus en één digital marketingbureau deelnamen – onder begeleiding van Accenture – is voor Starcom gekozen. Met deze beslissing worden alle mediabelangen weer onder één dak worden samengebracht.

Ronald Wassenaar van BSH: &;Met grote zorg hebben wij unaniem gekozen voor Starcom. De inhoudelijke kennis waarbij de nadruk ligt op de integratie van alle mediakanalen heeft richting gegeven aan onze keuze. Daarnaast heeft ook het feit dat de mensen van Starcom zeer goed aansloten bij ons marketingteam duidelijk meegespeeld.&;

Edwin Beijer van Starcom: &;Rond deze bureauselectie waren er een paar mooie opdrachten die direct iets losmaakten bij ons. De uitdaging was groot vanwege de complexiteit, maar ook vanwege de nadrukkelijke uitdaging om aan te tonen dat een geïntegreerde benadering juist past bij BSH én Starcom.&;


BSH Huishoudapparaten (uit Hoofddorp) is als salesorganisatie verantwoordelijk voor de sales-, marketing- en serviceactiviteiten van de huishoudapparaten van Bosch, Siemens, Gaggenau, Neff en Constructa in Nederland.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in