Brandbarometer: Eerlijk over Aegon
Aegon valt met een zevende plaats niet echt op in de Brandbarometer van Clipit. Het online nieuws van de verzekeraar gaat dan ook…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Aegon valt met een zevende plaats niet echt op in de Brandbarometer van Clipit. Het online nieuws van de verzekeraar gaat dan ook vooral over de schommelende beurskoers en de versnelde aflossing van de staatssteun. Toch is Aegon in de financiële sector als het om reputatie gaat een interessant concern. Met de campagne ‘Eerlijk over’ heeft Aegon als eerste binnen de branche de nek uitgestoken. Met zowel lof als hoon als oogst. Naar de brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid