Overslaan en naar de inhoud gaan

Blootbladen bereiken dieptepunt

De oplages van de blootbladen Playboy en Penthouse hebben het derde kwartaal van 2001 een dieptepunt bereikt vergeleken met het derde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Playboy zag afgelopen jaar bijna 24 pct van zijn oplage vervliegen, Penthouse leverde ruim 14 pct in. Dit blijkt uit de cijfers van het HOI Instituut voor Media Auditing die gisteren bekend werden. De Playboy-oplage telde afgelopen kwartaal 77.000 exemplaren, Penthouse liet die periode ruim 50.000 uitgaven drukken. Van de mannenbladen vertoonden ook Lounge (-28 pct), Man (-17 pct) en Squeeze (-11 pct) een daling. Maxim (30 pct), Esquire (26 pct) en Men's Health (23 pct) waren de grootste stijgers.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in