Blootbladen bereiken dieptepunt
De oplages van de blootbladen Playboy en Penthouse hebben het derde kwartaal van 2001 een dieptepunt bereikt vergeleken met het derde…
Playboy zag afgelopen jaar bijna 24 pct van zijn oplage vervliegen, Penthouse leverde ruim 14 pct in. Dit blijkt uit de cijfers van het HOI Instituut voor Media Auditing die gisteren bekend werden. De Playboy-oplage telde afgelopen kwartaal 77.000 exemplaren, Penthouse liet die periode ruim 50.000 uitgaven drukken. Van de mannenbladen vertoonden ook Lounge (-28 pct), Man (-17 pct) en Squeeze (-11 pct) een daling. Maxim (30 pct), Esquire (26 pct) en Men's Health (23 pct) waren de grootste stijgers.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid