Blootbladen bereiken dieptepunt
De oplages van de blootbladen Playboy en Penthouse hebben het derde kwartaal van 2001 een dieptepunt bereikt vergeleken met het derde…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Playboy zag afgelopen jaar bijna 24 pct van zijn oplage vervliegen, Penthouse leverde ruim 14 pct in. Dit blijkt uit de cijfers van het HOI Instituut voor Media Auditing die gisteren bekend werden. De Playboy-oplage telde afgelopen kwartaal 77.000 exemplaren, Penthouse liet die periode ruim 50.000 uitgaven drukken. Van de mannenbladen vertoonden ook Lounge (-28 pct), Man (-17 pct) en Squeeze (-11 pct) een daling. Maxim (30 pct), Esquire (26 pct) en Men's Health (23 pct) waren de grootste stijgers.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid