Robeco start nieuwe campagne
Met de nieuwe centrale pay-off 'Met Robeco sta je sterker' gaat vanavond een tv-campagne van Robeco van start. De tv-commercials vormen …

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De boodschap van de campagne is dat je als belegger sterk staat met een grote, professionele en goed georganiseerde organisatie achter je. Met deze campagne verschuift de focus van de marketinginspanningen van
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
afzonderlijke producten en services naar het merk Robeco. Doelstelling is meer sympathie voor het merk te creëren en Robeco voor meer groepen toegankelijk te maken. De nadruk zal met name liggen op wat Robeco als
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSbeleggingsspecialist kan betekenen bij het realiseren van persoonlijke doelen. De campagne werd gemaakt door DDB&co-creatieven Stefan Bodoux, Paul Rietveld, Christien van Citters en JP Nieuwerkerk
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid