Overslaan en naar de inhoud gaan

Carrefour sluit partnership met MSN in België

MSN en Carrefour België hebben een samenwerkingsakkoord gesloten dat nieuw is in de Belgische internetgeschiedenis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de kerstdagen vindt de consument op een Recept van de Dag in derubriek Culinair, verwijzingen naar Carrefour-promoties en een Eurochannel, waar de consument wegwijs wordt gemaakt in de euro. Daarna zal MSN ook de online folder van Carrefour op zijn site promoten, met promoties en aanbiedingen van de dag.

related partner content for mobile comes here

Geneviève Bruynseels, woordvoerster Carrefour België, licht de samenwerking met MSN.be toe: ‘Ons gemeenschappelijk doel is de interactie tussen de sites van onze retailformules Carrefour en GB en die van MSN.be te verhogen, niet enkel door middel van reclame en promoties, maar ook door redactionele inhoud die zowel door onze klanten als de gebruikers van MSN ten zeerste wordt gewaardeerd.’

Marc Bresseel, MSN.be Country Manager, voegt hieraan toe: "Wij zijn blij om als eerste in België een samenwerkingsakkoord met een distributeur te kunnen aankondigen. Voor MSN betekent de samenwerking met Carrefour een grote stap die van strategisch belang is voor de uitbouw van MSN eShop in België."

Met 1.149.384 bezoekers per maand is MSN de drukst bezochteinternetsite in België. Carrefour België is sinds 1997 actief op het internet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in