Carrefour sluit partnership met MSN in België
Voor de kerstdagen vindt de consument op MSN.be een Recept van de Dag in derubriek Culinair, verwijzingen naar Carrefour-promoties en een Eurochannel, waar de consument wegwijs wordt gemaakt in de euro. Daarna zal MSN ook de online folder van Carrefour op zijn site promoten, met promoties en aanbiedingen van de dag.
Geneviève Bruynseels, woordvoerster Carrefour België, licht de samenwerking met MSN.be toe: ‘Ons gemeenschappelijk doel is de interactie tussen de sites van onze retailformules Carrefour en GB en die van MSN.be te verhogen, niet enkel door middel van reclame en promoties, maar ook door redactionele inhoud die zowel door onze klanten als de gebruikers van MSN ten zeerste wordt gewaardeerd.’
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaMarc Bresseel, MSN.be Country Manager, voegt hieraan toe: "Wij zijn blij om als eerste in België een samenwerkingsakkoord met een distributeur te kunnen aankondigen. Voor MSN betekent de samenwerking met Carrefour een grote stap die van strategisch belang is voor de uitbouw van MSN eShop in België."
Met 1.149.384 bezoekers per maand is MSN de drukst bezochteinternetsite in België. Carrefour België is sinds 1997 actief op het internet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid