Adidas kiest TBWA-netwerk
Adidas heeft het wereldwijde creatieve account ter waarde van 100 miljoen dollar ondergebracht bij TBWA/Chiat/Day in Playa del Rey,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
TBWA, dat samenwerkt met het Amsterdamse 180, versloeg in een pitch DDB Worldwide. Leagas Delaney had ook een samenwerking met 180 op het account. Het Britse bureau is na negen jaar dus terzijde geschoven, evenals BBDO Worldwide dat Adidas behandelde in Australië en verschillende Aziatische landen. Overigens weigerde TBWA commentaar op het bericht. De review wordt niet gezien als een verandering van creatieve koers maar meer om een netwerk te vinden. Zowel 180 als Leagas Delaney zijn onafhankelijke bureaus, waardoor Adidas gedwongen was te werken met bijna 25 bureaus op diverse projecten wereldwijd.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid