Overslaan en naar de inhoud gaan

BKR werkt aan een vriendelijker imago

Veel consumenten weten niet precies wat BKR doet en hebben een vertekend beeld van de werkwijze. Een nieuwe koers moet daar verandering in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BKR registreert op een onafhankelijke, objectieve manier financiële verplichtingen van consumenten met als doel kredietrisico’s en probleemschulden te voorkomen – maar wordt door velen gevreesd.

related partner content for mobile comes here

Team Communicatie Management heeft daarom een communicatiestrategie en een creatief communicatieconcept voor BKR ontwikkeld, met als doel een vriendelijker imago. Dit heeft geresulteerd in een nieuwe pay-off en restyling van het beeldmerk en de huisstijl. De focus lag daarbij op de voordelen die een positieve registratie biedt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in