Overslaan en naar de inhoud gaan

Allsecur wil pechhulpmarkt wakker schudden

Alfred ontwikkelde de hoofdcampagne rondom het thema ‘wachten op pech’, Boomerang Create maakte een social campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ruim 74 procent van de autobezitters in Nederland heeft een abonnement op een pechhulpdienst. Toch heeft de gemiddelde autobezitter maar eens in de vijf jaar daadwerkelijk pech met de auto. 23 Procent heeft zelfs nog nooit pech gehad, zo blijkt uit onderzoek van GfK in opdracht van Allsecur. Toch betalen deze mensen jaarlijks al snel honderd euro voor pechhulp, waar zij dus bijna geen gebruik van maken. Allsecur Pechhulp on demand moet daar verandering in brengen.

Alfred ontwikkelde de hoofdcampagne rondom het thema ‘wachten op pech’. Want niets is vervelender dan betalen voor iets wat je vervolgens niet gebruikt. Dat is pas pech!

In de commercial zien we dan ook Johan in zijn auto langs de weg staan, wachtend op pech. Maar helaas, zijn auto doet het nog steeds. Tim en Tom Coronel hebben de oplossing: Allsecur Pechhulp on demand! Met een app heb je altijd toegang tot pechhulp en je betaalt alleen als je het ook echt gebruikt.


Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


 

Creative agency: Alfred International
Account: Mireille Elberse, Daantje Dammers
Strategie:Paul van Kuilenburg, Gabriel Snuverink
Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
RTV Producer: Carmen Ramsaran
Production agency: In Case of Fire
Regisseur: Sven Super
Executive Producer: Arjan Oosterveer
Lighting cameraman/D.O.P: Gabor Deak
Editor: Marc Bechtold
Soundstudio: Postoffice

Boomerang Create
Boomerang Create ontwikkelde een social campagne waarmee het disruptieve karakter van het product wordt onderstreept. In de social videos roepen Allsecur-boegbeelden Tim en Tom Coronel automobilisten op vooral geen lid te worden. 

Social influencers onderstrepen het gemak van de dienst en de gratis app. Zij dragen bij aan conversiedoelstellingen middels instagram posts, YouTube video’s en Snapchats.







Creative bureau: Boomerang Create
Account:  Michael van Os
Creative: Matthijs Vrooijink, Thomas Heeg
Production agency: Boomerang Motion
Regisseur: Eefje Suijkerbuijk
Camera: Kirtan Hummelen, Bart Hol
Executive Producer: Fikret Fetavohic
Producer:Kim Trap, Milou van den Bosch\
Geluid: Ronald vd Speck
Fotograaf: Maurice vd Meijs
Strategy en advertising: Burst

Klant
Verantwoordelijken Allsecur: Ron Adams, Alice Korenromp, Jeroen Millenaar, Natasja Staal, Sabine Steen-Lakerveld, Marije van Zandbergen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in