Overslaan en naar de inhoud gaan

1% Club finalist Cannes Chimera

De 1% Club is genomineerd voor de eerste Cannes Chimera competitie. Cannes Chimera wordt georganiseerd door het Cannes Lions Festival om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De is genomineerd voor de eerste Cannes Chimera competitie. Cannes Chimera wordt georganiseerd door het Cannes Lions Festival om wereldproblemen op te lossen.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar is voor het eerst een 'superbureau' (Cannes Chimera) samengesteld uit winnaars van Grand Prix. Deze creatieven hebben uit 914 inzendingen uit 85 landen 10 finalisten gekozen, waaronder de Nederlandse 1% Club, een online marktplaats voor kleinschalige ontwikkelingsprojecten waarin bedrijven of particulieren 1% van hun inkomen, kennis of tijd doneren.

De tien genomineerden:
- The Echo Project by Wieden+Kennedy New York (US)
- How Does Aid Work? Let’s ask the crowd! by Stichting 1 Procentclub (1%Club) (The Netherlands)
- Translation by Galewill Design New York (US)
- Twins! by Deep International Ltd’s Communications (Italy)
- Pamoja Together! by Boston University (US)
- 0.7% by Future Buro in Sydney (Australia)
- I See You! by Habitat Seven in Seattle (US)
- Fixes U by The Institute for Transformation of Learning at Marquette University (US)
- Broadcasting Foreign Aid: A New Strategic Approach by ProSocial, LLC (US)
- Aid is Working. Just Ask G.I. Joe by The Truman National Security Institute (US)

De finalisten krijgen 100.000 dollar en komen in november bij elkaar met de creatieve mentoren. Ze maken kans op het winnen van 1.000.000 dollar om hun ideeën te realiseren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in