Overslaan en naar de inhoud gaan

VVV winnaar Nima Internal Branding Jaarprijs 2012

In de finale die donderdagavond plaatsvond, won VVV Nederland nipt van LeasePlan. De derde finalist was Priva.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een onafhankelijk publiek mocht na de presentaties van de genomineerden en een kritische bevraging, de winnaar kiezen. De genomineerden waren vooraf door een vakjury onder leiding van Rik Riezebos, directeur van EURIB, geselecteerd. De jury selecteerde VVV Nederland omdat het juist bij een franchise-organisatie die met veel vrijwilligers werkt, moeilijk is om vanuit één centraal concept te werken. De belofte van VVV ‘verrijking door de couleur locale’ werd een uitstekende keuze bevonden om een brug te slaan tussen de centrale organisatie en de lokale vestigingen.

related partner content for mobile comes here

Nima stelt vast dat het onderwerp Internal Branding in Nederland volwassen is geworden. Dat leidt het af aan het getoonde kwaliteitsniveau. Nima: ‘Ook het feit dat twee van de drie presentaties werd gegeven door de directeur van de organisatie is ongekend in marketingland en een duidelijk signaal dat het belang van merken steeds meer in de boardroom wordt herkend.’

Vorig jaar werd de prijs gewonnen door Etos. In 2010, toen de award voor het eerst werd uitgerekend, was het Sint Franciscus Gasthuis de winnaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in