VVV winnaar Nima Internal Branding Jaarprijs 2012


Een onafhankelijk publiek mocht na de presentaties van de genomineerden en een kritische bevraging, de winnaar kiezen. De genomineerden waren vooraf door een vakjury onder leiding van Rik Riezebos, directeur van EURIB, geselecteerd. De jury selecteerde VVV Nederland omdat het juist bij een franchise-organisatie die met veel vrijwilligers werkt, moeilijk is om vanuit één centraal concept te werken. De belofte van VVV ‘verrijking door de couleur locale’ werd een uitstekende keuze bevonden om een brug te slaan tussen de centrale organisatie en de lokale vestigingen.
Nima stelt vast dat het onderwerp Internal Branding in Nederland volwassen is geworden. Dat leidt het af aan het getoonde kwaliteitsniveau. Nima: ‘Ook het feit dat twee van de drie presentaties werd gegeven door de directeur van de organisatie is ongekend in marketingland en een duidelijk signaal dat het belang van merken steeds meer in de boardroom wordt herkend.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVorig jaar werd de prijs gewonnen door Etos. In 2010, toen de award voor het eerst werd uitgerekend, was het Sint Franciscus Gasthuis de winnaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid