Overslaan en naar de inhoud gaan

“WPP, Publicis lopen uit op IPG

WPP Group en Publicis zullen de komende jaren, samen met leider Omnicom, uitlopen op rivalen als Interpublic Group. Dat zegt cfo Paul…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Omnicom is nog altijd het grootste reclamenetwerk, gevolgd door WPP en Interpublic. Nummer 4 is Publicis, maar dat nadert Interpublic en gaat er volgens Richardson zelfs voorbij in de komende jaren.´ Op een Morgan Stanley conferentie zei de cfo dat de rest op flinke achterstand wordt gezet.
Interpublic is in moeilijkheden door financiële schandalen en klantenverlies. Afgelopen week verloor IPG het wereldwijde Samsung-account en werd bekend dat Revlon een review gaat houden.
Richardson´s WPP kent louter successen, met zeer veel new business en de overname van Grey Global. Publicis cfo Jean-Michel Etienne sprak van ´winnaars en verliezers´ in de markt. ´Maar we weten wie de verliezer is: Interpublic.´

related partner content for mobile comes here

Bron: Brandrepublic.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in