Oudere speelt in reclame minder vaak opa of oma
Ouderen worden minder vaak neergezet als opa of oma, maar meer als bijvoorbeeld levensgenieter. Dat blijkt uit onderzoek van de Ster in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De conclusies worden donderdag gepresenteerd op het congres Etmaal van de Communicatiewetenschap.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vijftigplussers spelen niet alleen vaker andere rollen dan vroeger, maar prijzen ook een breder scala aan producten aan. Volgens de Ster toont dit aan dat de oudere kijker serieuzer wordt genomen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOverigens komen niet meer ouderen voor in reclames dan in 1993. De verhoudingen zijn wel veranderd. Het aantal vrouwen in tv-reclames is sterk toegenomen, terwijl het aantal mannen iets is gedaald. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid