AH gaat door met prijzenslag
Albert Heijn verlaagt de prijzen van 2000 artikelen. Het concern meldt dat het de grootste prijsverlaging sinds het begin van de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De producten worden tussen de 5 en 40 procent goedkoper. Het gaat om onder meer chips, bier, tomatenketchup en chocoladevlokken van bekende merken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Albert Heijn heeft sinds het begin van de prijzenslag meer dan 5000 producten blijvend in prijs verlaagd. Dat is ruim een kwart van het assortiment.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAfgelopen zomer zette Albert Heijn een nieuw wapen in. De supermarktketen verlaagde toen ruim duizend huismerkproducten in prijs. Deze stap luidde een nieuwe fase in de prijzenoorlog in, omdat deze zich tot die tijd alleen op topmerken richtte (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid