Overslaan en naar de inhoud gaan

Willig uitgever Popular Science, Gaming en Finance SMM

Cor Jan Willig (37) is per 1 juli uitgever Popular Science, Gaming en Finance van Sanoma Men's Magazines (SMM).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Stefan van Gestel (34) is per diezelfde datum benoemd tot hoofd business control van SMM. Willig was bij SMM werkzaam als hoofd business control. Naast deze functie was hij vanaf mei 2008 ook als uitgever verantwoordelijk voor het printcluster Popular Science (KIJK, ZoZitdat en Grasduinen).

related partner content for mobile comes here

Met ingang van deze maand is hij nu ook verantwoordelijk voor online Gaming ( & ) en Finance.

Met de benoeming van Willig wil Sanoma een nieuwe impuls geven aan de groeidoelstellingen rond Gaming en Finance. Er komen nieuwe producten voor zowel consumenten als adverteerders. Daarnaast is er ook specifieke aandacht voor de ontwikkeling van financiële producten met als recentelijk voorbeeld de introductie van de AutoWeekverzekering.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in