Overslaan en naar de inhoud gaan

Wayne Parker Kent lanceert online magazine: Beautify.nl

‘Beautify is ontstaan vanuit het geloof dat iedere vrouw op haar allermooist is als ze haar eigen unieke schoonheid en karakter kan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De online uitgever Wayne Parker Kent lanceert , online magazine op het gebied van beauty & lifestyle. Het magazine werkt samen met zustertitel , een fashiontitel van de uitgever.

related partner content for mobile comes here

Wayne Parker Kent: ‘Beautify is voor iedere vrouw die op zoek is naar haar allermooiste ik. Ontstaan vanuit het geloof dat iedere vrouw op haar allermooist is als ze haar eigen unieke schoonheid en karakter kan laten stralen. Alles wat ze daarvoor nodig heeft is al binnen handbereik. Ze heeft soms alleen nog een kompas nodig. En dat is Beautify voor haar.’


Vier verschillende vriendinnen vormen de ruggengraat van de online titel

Beautify schrijft over schoonheid, het lichaam, gezondheid, relaties en psyche. De uitgever: ‘Bij Beautify kan iedere vrouw terecht en niet alleen de vrouw met blond haar en krullen.’

Beautify ontstond naar een idee van hoofdredacteur Lotte Nijborg. Zij zegt: ‘Ik wilde al heel lang vrouwen inspireren en helpen bij hun zoektocht naar hun eigen schoonheid zowel van binnen als van buiten. Want iedere vrouw die zich mooi voelt krijgt de wereld met zich mee.’

De ruggengraat van de online titel wordt gevormd door vier verschillende vriendinnen, die met hun eigen unieke kenmerken en hun eigen karakters dagelijks voor de lezers ‘klaarstaan’ in video (zie hieronder) en tekst.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De online uitgever Wayne Parker Kent geeft -magazines" target="_blank">onder meer Froot.nl, Famme, Culy en het eerdergenoemde NSMBL uit. Wayne Parker Kent zegt elke maand meer dan zeven miljoen Nederlanders te bereiken. Eerder bracht Adformatie met Muriel Oonincx, de hoofdredacteur van Famme.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in