Overslaan en naar de inhoud gaan

Londen Eye kleurt rood voor nieuwe sponsor Coca-Cola

Frisdrankmerk sponsort reuzenrad met ingang van volgend jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De deal met de London Eye eigenaar Merlin Entertainments omvat volledige naamrechten. Coca-Cola maakt later bekend welke merken het met behulp van de London Eye wil promoten.

related partner content for mobile comes here

De twee bedrijven ontwerpen een gezamenlijke identiteit om "de mogelijkheden voor beide partners te maximaliseren, om onze merken te bevorderen en om memorabele momenten te creëren voor al onze klanten’, aldus Merlijn-divisiedirecteur David Sharpe.

Het nieuwe merk zal worden onthuld in januari wanneer de London Eye heropent na haar jaarlijkse onderhoudsperiode van twee weken.

The London Eye werd gebouwd om de millenniumwisseling te vieren. Een van de mede-eigenaren, British Airways, was de eerste sponsor. Merlin kocht het reuzenrad in 2007.

Om de overeenkomst met Coca-Cola te vieren kleurt Londen Eye vanavond rood. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in