Overslaan en naar de inhoud gaan

Valent CCO SBS Broadcasting

Edwin Valent wordt Chief Creative Officer bij SBS Broadcasting en gaat zich richten op de 'full media ambities' van het mediabedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Valent gaat zich onder meer bezighouden met 'all platform concept ontwikkeling', 'platform development' (waaronder Video on Demand, online televisie en second screen) en de ontwikkeling van de zender- en programmasites van SBS6, Net5 en Veronica. Hij begint per 1 maart.

related partner content for mobile comes here

Algemeen directeur SBS Georgette Schlick: 'Met de komst van Edwin kunnen we onze doelstellingen de komende jaren realiseren. SBS wil graag de betrokkenheid van de kijker ten aanzien van televisieformats versterken en verbreden met diverse platforms, mediaformats en domeinen.' Valent: 'Ik ben er van overtuigd dat we met deze full media aanpak de markt gaan dicteren. En nog belangrijker: dat we het publiek op een vooruitstrevende manier aan ons gaan binden.'

Valent was eerder onder meer werkzaam bij tv-zender Talpa en als hoofd nieuwe media bij de Vara. Momenteel werkt hij bij LBi in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in