Overslaan en naar de inhoud gaan

Tom Cruise herpositioneren

Paramount Pictures staat volgens Wall Street Journal voor een problematische marketingcampagne van Mission: Impossible III". De placenta…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

staat voor een problematische marketingcampagne van Mission: Impossible III". De placenta etende hoofdrolspeler Tom Cruise ligt niet goed meer bij vrouwen.

related partner content for mobile comes here

gaat vrijdag in première in de bioscopen nadat afgelopen woensdag in Parijs de officiële première plaatsvond.

Zijn steeds openlijker propaganda voor de verwerpelijke Scientology Church () deed hem al geen goed. De uitingen tegen antidepressiva en psychiatrie en zijn recent 'grap' over het eten van de moederkoek bij de geboorte van het kind met Katie Holmes hebben verder afbreuk gedaan aan zijn imago.

Een studie van Marketing Evaluations toonde recent aan dat de populariteit van Cruise op een dieptepunt was beland. En dat terwijl Paramount net een nieuwe directie heeft die het bedrijf uit het slop moet halen. Maar geen nood, uiteindelijk verdringt het sexy uiterlijk gewoon de opvattingen over mijnheers vreemde fratsen.

De krachtige extra campagne is vooral gericht op vrouwen. En met succes. Het percentage vrouwen dat de film absoluut niet wilde zien daalde van 20 naar 15 procent afgelopen week. Het percentage vrouwen (boven 25) dat de film wel wilde zien steeg van 31 naar 38 procent. Dat was mede te danken aan het feit dat Cruise als een razende over de wereld reist om zijn kop zo veel mogelijk in het openbaar te laten zien. Dat werkt. Tienduizenden vrouwen draafden op in onder meer Rome. En MTV en Yahoo zijn ingezet als marketingpartners, geen gek koppel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in