Overslaan en naar de inhoud gaan

Spa sponsort Nierstichting

Mineraalwaterproducent Spa en de Nierstichting zijn deze maand een langdurige sponsorovereenkomst aangegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twee partijen hebben elkaar gevonden in hun gezamenlijke wens om consumenten te wijzen op het belang van voldoende water drinken voor de algehele gezondheid. Spa en de Nierstichting communiceren hun samenwerking vanaf nu door middel van een gezamenlijk logo met als motto ‘Water zuivert je lichaam’. Dit logo staat afgedrukt op de nieuwe 0,5 en 1,5 literflessen Spa Reine. De overeenkomst is aangegaan voor een periode van minimaal drie jaar, waarin een aantal gezamenlijke activiteiten zal worden ondernomen.

related partner content for mobile comes here

Overigens is er vanaf deze week een nieuwe commercial van de Nierstichting op televisie te zien. De commercial heeft als thema ‘De Nierstichting geeft toekomst’, waarbij de focus ligt op de ontwikkeling van de implanteerbare kunstnier. Aan de hand van een animatie wordt getoond wat het betekent om een nierziekte te hebben en dat de Nierstichting werkt aan concrete oplossingen voor de behandeling van nierziekten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in