De Witte BVA-voorzitter
Hij volgt per 1 oktober Cees Bosma op, die drie jaar vice-voorzitter van de BVA was en daarna nog eens drie jaar voorzitter. Bosma over de benoeming: ‘Met Mark de Witte haalt BVA een jonge doortastende en enthousiaste vakgenoot in huis, die goed aansluit bij het nieuwe elan dat BVA wil uitdragen.’
Tot 1 oktober wordt de voorzittersrol gezamenlijk ingevuld door vice-voorzitter en secretaris Frans Cornelis en penningmeester Pim Slierings. Onder voorzitterschap van Bosma behaalde BVA verschillende successen, zo memoreren bestuur en staf onder meer het kijkonderzoek ‘Schokkend nieuws voor de buis’, de integratie van BVA binnen het CMC en BVA’s interactieve beeldschermcommunicatieproeftuin Broadband Vital Advertisers.
Eind vorig jaar traden Herwin van den Berg (Heineken) en Astrid van den Oetelaar (P&G) toe tot het bestuur. Zij vervangen Peter Vertregt (voorheen marketingdirecteur Heineken) en Franc Reefman (directeur marketing Friesland Foods). De ledenvergadering stemde formeel in met hun aantreden. Eelco van Ravenswaaij (eveneens Bacardi) zal zijn bestuurstermijn volmaken en zorgen voor een overdracht, waarna een nieuwe bestuurskandidaat gekozen wordt.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisOok op het BVA-bureau was er een verandering. Helen Faasse (41) is door het bestuur officieel benoemd tot directeur BVA. Faasse is sinds 1 april 2002 bij BVA werkzaam als senior project manager. In april 2004, na het vertrek van de vorige BVA-directeur, Huub Kouwenhoven, nam Faasse de bureauleiding met succes op zich. Met de (statutaire) titelwijziging van algemeen manager naar directeur werd algemeen ingestemd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid