Overslaan en naar de inhoud gaan

The Others Creativity ontwikkelt campagne voor vernieuwde VVV Cadeaukaart

De papieren VVV-cadeaubon wordt na 42 jaar vervangen door een plastic kaart.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Deze plastic kaart kan worden opgeladen met een bedrag naar keuze en wordt in de winkel en online geaccepteerd. De vernieuwde VVV Cadeaukaart heeft van alle cadeaukaarten in Nederland het grootste cadeau-aanbod in winkels én webshops.

related partner content for mobile comes here

The Others Creativity is verantwoordelijk voor de nieuwe identiteit van de VVV Cadeaukaart. Deze is geïmplementeerd in een herintroductie-campagne met korte commercials waarin de boodschap ‘Geven is leuker dan krijgen’ centraal staat. Vanaf 1 november is de vernieuwde VVV Cadeaukaart overal te verkrijgen en in te wisselen en de campagne zal worden uitgerold via televisie, radio, online, OOH en instore. Daarnaast is er ook een B2B-campagne opgezet.

Credits


Bureau: The Others Creativity
Concept en uitwerking: Chris Visser, Gazi Duran, Carine Davelaar, Ilona Bockmeulen, Lion Versloot
Inhouseproductie: The Others Productions, Britt van de Vlag
Positionering: Business Openers, Marc van Eck
Productiemaatschappij: Redrum
Mediabureau: Abovo Media
Fotografie: Patrick Ouwekerk
Klant: VVV Cadeaukaart, Raymond Smits van Waesberghe, Kees van Wijk, Erwin de Zeeuw, Pieter-Jan van Es, Wiljan Budding, Derk Tiggelhoven


Productiemaatschappij: Redrum
Mediabureau: Abovo Media
Fotografie: Patrick Ouwekerk
Klant: VVV Cadeaukaart, Raymond Smits van Waesberghe, Kees van Wijk, Erwin de Zeeuw, Pieter-Jan van Es, Wiljan Budding, Derk Tiggelhoven


Fotografie: Patrick Ouwekerk
Klant: VVV Cadeaukaart, Raymond Smits van Waesberghe, Kees van Wijk, Erwin de Zeeuw, Pieter-Jan van Es, Wiljan Budding, Derk Tiggelhoven


Klant: VVV Cadeaukaart, Raymond Smits van Waesberghe, Kees van Wijk, Erwin de Zeeuw, Pieter-Jan van Es, Wiljan Budding, Derk Tiggelhoven

Klant: VVV Cadeaukaart, Raymond Smits van Waesberghe, Kees van Wijk, Erwin de Zeeuw, Pieter-Jan van Es, Wiljan Budding, Derk Tiggelhoven

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in