Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s start campagne voor Ronald McDonald Kinderfonds

Kinderen vertellen in film hun verhaal over het Ronald McDonald Huis.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

McDonald’s start vandaag de online campagne in opmaat naar McHappy Day met een film waarin vijf kinderen over hun eigen ervaring met het Ronald McDonald Kinderfonds vertellen.

related partner content for mobile comes here

Op 22 november is het voor de tweede keer McHappy Day. Op deze dag wordt extra aandacht besteed aan het werk van het Ronald McDonald Kinderfonds.

McDonald’s: ‘Om McHappy Day nog specialer te maken start vandaag de campagne, waarin kinderen de hoofdrol spelen die langdurig in het ziekenhuis hebben gelegen. Er is een emotionele film gemaakt waarin de kinderen vertellen wie zij het liefste dichtbij hebben als zij plotseling in het ziekenhuis liggen; dat zijn hun papa en mama.’

Van elke bestelling doneert McDonald’s op die dag een bedrag aan het Kinderfonds en maakt de fastfoodketen bekend hoeveel overnachtingen in een Ronald McDonald Huis consumenten het afgelopen jaar bij elkaar gespaard hebben met de aankoop van een Happy Meal (McDonald’s is ruim 30 jaar een partner van het Kinderfonds).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in