Overslaan en naar de inhoud gaan

Supermarktketen Tesco biedt nu ook virtueel shoppen in bushokjes

Supermarktketen Tesco lanceerde in 2011 de mogelijkheid om virtueel boodschappen te doen tijdens het wachten op de metro. Dit virtueel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Supermarktketen Tesco lanceerde in 2011 de mogelijkheid om virtueel boodschappen te doen tijdens het wachten op de metro. Dit virtueel shoppen verliep via muurposters met daarop foto's van tientallen producten met QR-codes die de consument met behulp van de Testco-app met haar telefoon kon scannen en direct bestellen (zie onderstaande video). Ondanks dat de app zeer succesvol is in Zuid-Korea zal Tesco het momenteel nog niet lanceren in Europa. Het winkelconcept zal in Zuid Korea -naast de metro stations - wel worden uitgebreid naar tientallen bushaltes.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in