Overslaan en naar de inhoud gaan

Univé krijgt Customer Performance Award

Verzekeraar Univé heeft het afgelopen jaar de beste klantprestatie geleverd en werd daarom op 2 februari jl. uitgeroepen tot winnaar van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijzen voor de beste dienstverleners zijn op 2 februari voor het derde jaar uitgereikt aan een overall-winnaar en aan zeven winnaars per bedrijfssector

related partner content for mobile comes here

De prijzen worden toegekend op basis van onderzoek van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen, het customer analytics bureau MIcompany en marktonderzoekbureau MetrixLab.

Opvallend volgens de onderzoekers is dat de sectoren en bedrijven die vorig jaar – om uiteenlopende redenen – laag scoorden, zoals banken en OV-bedrijven, zich nu herstellen.

Nadat de afgelopen twee jaar IKEA overall winnaar werd van de Customer Performance Award is Univé nu de nieuwe nummer 1. IKEA handhaaft zich wel in de top 3, na de nummer 2 XS4ALL. Het is opvallend dat XS4ALL als nieuwkomer in het onderzoek meteen hoog eindigt en ook de winnaar is in de telecom sector. Ook de nieuwe online verzekeraar Inshared doet het erg goed met een vierde plaats. De top 5 wordt compleet gemaakt door Bol.com. Rabobank staat nog steeds in de top 10, maar heeft zijn positie in de top 5 verloren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in