Univé krijgt Customer Performance Award
De prijzen voor de beste dienstverleners zijn op 2 februari voor het derde jaar uitgereikt aan een overall-winnaar en aan zeven winnaars per bedrijfssector
De prijzen worden toegekend op basis van onderzoek van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen, het customer analytics bureau MIcompany en marktonderzoekbureau MetrixLab.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaOpvallend volgens de onderzoekers is dat de sectoren en bedrijven die vorig jaar – om uiteenlopende redenen – laag scoorden, zoals banken en OV-bedrijven, zich nu herstellen.
Nadat de afgelopen twee jaar IKEA overall winnaar werd van de Customer Performance Award is Univé nu de nieuwe nummer 1. IKEA handhaaft zich wel in de top 3, na de nummer 2 XS4ALL. Het is opvallend dat XS4ALL als nieuwkomer in het onderzoek meteen hoog eindigt en ook de winnaar is in de telecom sector. Ook de nieuwe online verzekeraar Inshared doet het erg goed met een vierde plaats. De top 5 wordt compleet gemaakt door Bol.com. Rabobank staat nog steeds in de top 10, maar heeft zijn positie in de top 5 verloren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid