Overslaan en naar de inhoud gaan

Sir Merkstretch

Je zou hem kunnen omschrijven als merkjongleur: Richard Branson. Niemand wist zijn merk zover op te rekken als hij.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onlangs verwonderde Frankrijk zich weer over de wijdverbreide activiteiten van Sir Richard, bij de lancering van Virgin Mobile in Parijs. Die lancering ging weer gepaard met de nodige glamour en glitter, waarbij Branson zoals altijd de hoofdrol voor zichzelf opeiste. De Fransen kennen hem niet alleen van Virgin Music, Virgin Express, Virgin Atlantic, Virgin Cinema of Virgin Megastore, maar ook van zijn activiteiten voor de rockzender Oui FM, die al tien jaar zijn eigendom is.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast weten ook de Fransen dat hij zich, in navolging van Al Gore en Bill Clinton, inzet in de strijd tegen de opwarming van het klimaat. Dat doet hij meteen in het groot: Branson draagt ruim twee miljard euro bij. Is Branson nog steeds de enige in zijn soort? Nee, goed voorbeeld doet goed volgen. Stelios Haji-Ioannou, de man achter Easyjet heeft zich flink laten inspireren door zijn grote voorbeeld Branson. Stelios schaart in rap tempo steeds meer activiteiten onder zijn Easy-merkparaplu, zoals EasyCar, EasyPizza, EasyMoney, EasyValue, EasyCinema, EasyJobs en EasyCruise.

Bron: l’Expansion

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in