Overslaan en naar de inhoud gaan

Forse groei geoormerkt spelen Sponsor Loterij

De Sponsor Loterij heeft in 2006 een omzet is gerealiseerd van 74,5 miljoen euro. Dat is een groei van 3,2% ten opzichte van 2005.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met name het 'geoormerkt' meespelen is fors gegroeid (47%). Hiermee kunnen deelnemers zelf bepalen aan welk goed doel, club of vereniging de 50% afdracht ten goede komt. In 2006 ging er in totaal 37,2 miljoen euro naar de goede doelen, clubs en verenigingen over 2006 bekend. Via het geoormerkt meespelen ging er een totaalbedrag van 9,8 miljoen euro naar ruim 1800 clubs en verenigingen.

related partner content for mobile comes here

De Sponsor Loterij steunt goede doelen op het gebied van welzijn en gezondheid. De helft van de maandelijkse inleg van 6,80 euro per lot gaat naar het zelfgekozen doel. Wie zijn lot niet koppelt aan een specifiek doel, speelt mee voor een van de goede doelen van de Sponsor Loterij, zoals het Aids Fonds, KWF Kankerbestrijding, Humanitas, Jantje Beton, de Johan Cruyff Foundation en Nationale Vereniging de Zonnebloem.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in