Overslaan en naar de inhoud gaan

Search Engine voor moeders

Stephan schreef in zijn column in Tijdschrift voor de Marketing al over vertical Search Engines. Een ontwikkeling die steeds meer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

schreef in zijn column in al over . Een ontwikkeling die steeds , lees gebruikers, krijgt. De leuke voorbeelden ga ik niet nog een keer herhalen, gewoon ff TvM lezen.

related partner content for mobile comes here

Kwam vandaag een nieuw initiatief tegen. Een Search Engine speciaal voor nieuwe moeders: . De Search Engine is gemaakt met en richt zich op de 32 miljoen moeders in de U.S. met kinderen onder de 18. Leuk gemaakt maar kan als man zonder kinderen de resultaten helaas moeilijk beoordelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in