Overslaan en naar de inhoud gaan

Schinkelshoek start communicatiebureau

Jan Schinkelshoek, voormalig lid van de Tweede Kamer is samen met communicatieadviseur Gert Jan Verhoog adviesbureau Schinkelshoek &…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zowel Jan Schinkelshoek als Gert Jan Verhoog loopt al meer dan twintig jaar mee in het centrum van de politiek. De basis voor de samenwerking tussen Schinkelshoek en Verhoog ligt in een gezamenlijke passie voor de publieke zaak. Hoe kan de overheid zo functioneren dat iedereen - burgers zowel als bedrijven - er baat bij hebben? Hoe houd je 'Den Haag' toegankelijk voor iedereen? Wat mag daartoe van bestuur en politiek worden verwacht?

related partner content for mobile comes here

Jan Schinkelshoek was hoofd voorlichting van het CDA in de Tweede Kamer, campagnemanager van premier Ruud Lubbers, directeur voorlichting bij Justitie en communicatiedirecteur bij de Rabobank. In 2005 werd hij bekroond als Communicatiemanager van het Jaar. Eerder was hij hoofdredacteur van de Haagsche Courant. Tot 2010 zat Jan in de Tweede Kamer voor het CDA.

Gert Jan Verhoog was onder meer hoofd voorlichting van het Openbaar

Ministerie en directeur communicatie van de gemeente Den Haag. In 2005,begon Verhoog voor zichzelf.. Hij stond de onder andere de commissie-Deetman bij, die onderzoek deed naar seksueel misbruik in de Rooms-Katholieke Kerk.

Meindert Stolk - voormalig PA-directeur van Pauw Sanders Zeilstra - heeft zich aangesloten bij Schinkelshoek & Verhoog evenals Christine van Zuylen

van Nijevelt en Tomas Martini.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in