Blue Monday en vrolijke PR
Blue Monday, de meest depressieve dag van het jaar, is eigenlijk pas volgende week, namelijk op de eerste maandag ná de eerste 3 volle…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vorig jaar schreef ik al over de verwarring rond de juiste dag van Blue Monday, ooit begonnen op 24 januari 2005 als een PR-stunt van een Britse reisorganisatie. Maar na alle verwarring in 2011 kiezen de media, gevoed door PR- en marketingbureaus, dit jaar toch weer voor de derde maandag van januari.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zo was Bloemenbureau Holland vandaag druk in de weer om Amsterdamse forensen letterlijk op te fleuren met een bloemetje. Daarbij werd Blue Monday creatief en vrolijk omgedoopt tot BloeMonday.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe actie heeft geen verband met de Blauwe Tulp van de Accenture Innovation Awards, waarover ik vorig jaar ook schreef.
Dirk te Winkel is partner bij innovatiebureau SunIdee
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid