Overslaan en naar de inhoud gaan

Blue Monday en vrolijke PR

Blue Monday, de meest depressieve dag van het jaar, is eigenlijk pas volgende week, namelijk op de eerste maandag ná de eerste 3 volle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar al over de verwarring rond de juiste dag van Blue Monday, ooit begonnen op 24 januari 2005 als een PR-stunt van een Britse reisorganisatie. Maar na alle verwarring in 2011 kiezen de media, gevoed door PR- en marketingbureaus, dit jaar toch weer voor de derde maandag van januari.

related partner content for mobile comes here

Zo was Bloemenbureau Holland vandaag druk in de weer om Amsterdamse forensen letterlijk op te fleuren met een bloemetje. Daarbij werd Blue Monday creatief en vrolijk omgedoopt tot BloeMonday.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De actie heeft geen verband met de Blauwe Tulp van de Accenture Innovation Awards, waarover ik vorig jaar ook .

is partner bij innovatiebureau

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in