Overslaan en naar de inhoud gaan

Santé van Hearst naar Audax

Audax heeft het vrouwenmaandblad Santé overgenomen van Hearst Magazines Netherlands.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast het tijdschrift en de website heeft Audax ook de uitgeefrechten van de jaarlijkse SpaLife special verworven. De vijf medewerkers die werkzaam zijn voor Santé zullen het team van Audax versterken.

related partner content for mobile comes here

Audax zegt met deze overname een verdere invulling te geven aan de strategische focus op vrouwentitels. De transactie vindt terugwerkend vanaf 1 januari 2012 plaats. Luc van Os, CEO van Hearst Magazines Netherlands, zegt dat de verkoop van Santé in de strategie van Hearst past om zich nog meer te focussen op de bovenkant van de markt voor zowel mannen als vrouwen met een sterke voorkeur voor internationale merken.

Het tijdschrift Santé bestaat al sinds 1991. De voornaamste redactionele pijlers zijn: gezondheid, psychologie en beauty. In de meest recente editie is een restyling van vorm en inhoud doorgevoerd.

Onlangs maakte Audax al bekend het meidenblad CosmoGIRL! te hebben gekocht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in