Santé van Hearst naar Audax


Naast het tijdschrift en de website heeft Audax ook de uitgeefrechten van de jaarlijkse SpaLife special verworven. De vijf medewerkers die werkzaam zijn voor Santé zullen het team van Audax versterken.
Audax zegt met deze overname een verdere invulling te geven aan de strategische focus op vrouwentitels. De transactie vindt terugwerkend vanaf 1 januari 2012 plaats. Luc van Os, CEO van Hearst Magazines Netherlands, zegt dat de verkoop van Santé in de strategie van Hearst past om zich nog meer te focussen op de bovenkant van de markt voor zowel mannen als vrouwen met een sterke voorkeur voor internationale merken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet tijdschrift Santé bestaat al sinds 1991. De voornaamste redactionele pijlers zijn: gezondheid, psychologie en beauty. In de meest recente editie is een restyling van vorm en inhoud doorgevoerd.
Onlangs maakte Audax al bekend het meidenblad CosmoGIRL! te hebben gekocht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid